Kohota -hankkeen toinen digityöpaja keskiviikkona 13.4.2022 klo. 17 – 20 Hyvän olon keskuksen neuvotteluhuoneessa!

Nyt aiheena:

DIGITAALINEN LÖYDETTÄVYYS JA NÄKYVYYS, SOCIAL SELLING

Työpajassa opit millainen sisältö sosiaalisessa mediassa toimii, miten suosittelumarkkinointi vaikuttaa asiakkaiden ostokäyttäytymiseen. 

Saat tärkeitä vinkkejä Facebookissa, Instagramissa ja Google My Busineksessa tehtävään sisältötuotantoon.

  • Työpajan jälkeen osallistuja ymmärtää sosiaalisen median merkityksen myynnin tukena ja osaa hyödyntää vähintään yhtä sosiaalisen median kanavaa omassa toiminnassaan.
    • Sosiaalisen median järkevä ja tarkoituksen mukainen käyttö ja tärkeimpien kanavien toimintaperiaatteet
      • Sisältötuotantoa säätävät algoritmit ja käytännön työvälineet
      • Käyttäjien yhteisöllisen toiminnan vaikutukset kanavissa tehtäviin sisältöihin
    • Miten valita sopivat kanavat huomioiden omat resurssit ja osaaminen?
    • Sisältötuottaminen asiakkaiden tavoittamisen mukaan,
      • esimerkkejä ja harjoituksia
      • Kuvat, videot, tarinat, ajastetut sisällöt, linkitykset omille kotisivuille
    • Sosiaalisen median tehokkuuden seuraaminen

Ensimmäinen työpaja sai paljon kiitosta ja positiivistä palautetta. Nyt kannattaa tulla mukaan!

Ilmoittaudu sähköpostilla auvo.turpeinen@pudasjarvi.fi maanantaihin 11.4.2022 klo. 16 mennessä, niin osaamme varata oikean määrän tarjoilua