Kohota -hankkeen digityöpaja
Kohota -hankkeen toinen digityöpaja keskiviikkona 13.4.2022 klo. 17 – 20 Hyvän olon keskuksen neuvotteluhuoneessa!
Nyt aiheena:
DIGITAALINEN LÖYDETTÄVYYS JA NÄKYVYYS, SOCIAL SELLING
Työpajassa opit millainen sisältö sosiaalisessa mediassa toimii, miten suosittelumarkkinointi vaikuttaa asiakkaiden ostokäyttäytymiseen.
Saat tärkeitä vinkkejä Facebookissa, Instagramissa ja Google My Busineksessa tehtävään sisältötuotantoon.
- Työpajan jälkeen osallistuja ymmärtää sosiaalisen median merkityksen myynnin tukena ja osaa hyödyntää vähintään yhtä sosiaalisen median kanavaa omassa toiminnassaan.
- Sosiaalisen median järkevä ja tarkoituksen mukainen käyttö ja tärkeimpien kanavien toimintaperiaatteet
- Sisältötuotantoa säätävät algoritmit ja käytännön työvälineet
- Käyttäjien yhteisöllisen toiminnan vaikutukset kanavissa tehtäviin sisältöihin
- Miten valita sopivat kanavat huomioiden omat resurssit ja osaaminen?
- Sisältötuottaminen asiakkaiden tavoittamisen mukaan,
- esimerkkejä ja harjoituksia
- Kuvat, videot, tarinat, ajastetut sisällöt, linkitykset omille kotisivuille
- Sosiaalisen median tehokkuuden seuraaminen
- Sosiaalisen median järkevä ja tarkoituksen mukainen käyttö ja tärkeimpien kanavien toimintaperiaatteet
Ensimmäinen työpaja sai paljon kiitosta ja positiivistä palautetta. Nyt kannattaa tulla mukaan!
Ilmoittaudu sähköpostilla auvo.turpeinen@pudasjarvi.fi maanantaihin 11.4.2022 klo. 16 mennessä, niin osaamme varata oikean määrän tarjoilua