Kuinka brändistä tehdään voimallinen työkalu myynnin edistämiseen? Miten WildFood-brändistä luodaan alueen keulakuva?

Onko yrityksesi brändi vahva ja vetovoimainen? Edistääkö brändisi tuotteiden myyntiä? Miten brändimarkkinointia voidaan tehdä nykyistä voimallisemmin?

Koillismaan alueen ruokakulttuuri, raaka-aineet ja elämyksellinen luonto tarjoavat lukemattomat mahdollisuudet bränditarinoiden luomiseen.

Tervetuloa matkailuyrittäjien ja elintarvikevalmistajien yhteiseen työpajaan saamaan kullanarvoisia neuvoja oman brändisi käyttöön ja kehittämiseen! Kirkastetaan, mitkä ovat brändin hyödyt ja käyttömahdollisuudet. Case-kohteena kehitetään erityisesti WildFood-brändin tulevaisuutta, mutta voit soveltaa oppeja oman yrityksesi käyttöön. Työpaja toteutetaan TEAMS-etäyhteydellä.

Päivitetään WildFood-brändin käyttösäännöt tähän päivään niin, että ne palvelevat alueen yrittäjiä ja mahdollistavat brändin käytön ja tulovirran kasvun. Jos et vielä kuulu WildFood-brändin käyttäjiin, saat opastusta brändin käyttöönottoon. Tarjolla on siis ainutlaatuisen monipuolinen brändisparraus Koillismaan yrittäjille.

Pudasjärveläisten yritysten omassa harkinnassa on, haluaako kukin yritys olla mukana alueellisessa WildFood -brändissä vai ei. Työpajojen oppeja ja antia voit hyödyntää oman yrityksesi ja oman brändisi kehittämisessä, WildFood on hankkeessa esimerkkikohde.

Kaikki matkailualan toimijat, yritykset, kehittäjät ja eintarvikevalmistajat, tervetuloa joukolla mukaan!

Työpajapäivien ohjelma:

Jo menneitä:

1. työpajapäivä ke 13.5. klo 12 – 16. Aiheena: Miten brändistä tehdään myynnin edistämisen väline

2. työpajapäivä to 14.5. klo 12 – 16. Aiheena: WildFood –brändin säännöt ja hallinnointi

VIELÄ JÄLJELLÄ:

3. työpajapäivä  ti 26.5. klo 12 – 16. Aiheena: WildFood–brändin käyttösuunnitelma vuodelle 2021

Tule 3. brändityöpajaan keskustelemaan, mitä yhteistyötä voimme tehdä brändimarkkinoinnissa 2020–2021 kotimaassa ja kansainvälisesti? Kaikki matkailualan toimijat, yritykset, kehittäjät ja elintarvikevalmistajat, tervetuloa joukolla mukaan ideoimaan ja suunnittelemaan!

Asiantuntijoina toimivat brändinrakennuksen pitkän linjan ammattilainen Riikka Salokannel ja kaupallistamisen osaaja Juho Ikonen LaplandFoodClubista.

Ilmoittaudu etukäteen Kaisa Soppelalle, email: kaisa.soppela@naturpolis.fi tai puh. 040 830 7347. Lähetämme ilmoittautuneille TEAMS-linkin työpajoja edeltävänä päivänä. Osallistuminen on maksutonta ja kuuluu osana VILMA-hankkeen toteutukseen.

Lisätietoa: VILMA – Villiruuan uudet mahdollisuudet